
És el reflex de l’imatge de l’empresa, en 100% dels casos és l’ho primer que veu un client, per això és molt important que l’ imatge coorporativa desprengui un aire fresc i que no es vegi antiga.

La meva experiència en el món editorial em donar la fluïdesa per poder elaborar qualsevol tipus de llibre, revista o catàleg per a que el client final es quedi sorprès del nivell d’aquella empresa.

Potser no és la feina més agraïda els díptics o trípitics però és un material gràfic que serveix per resumir informació de l’empresa o una explicació ràpida d’un producte amb un sol cop de vista.

En l’actualitat la majoria de les compres que fem ens entren per la vista, la fotografia a l’actualitat és decisiva perquè el producte que volem vendre tingui èxit.

El packging o el disseny del producte és un reflex de la marca. En el cas que un dissenyador gràfic hagui de fer aquests dos conceptes té que ser coherent amb els dos dissenys.

La web d’una empresa és un punt molt important, tindra-la actualitzada i de tant en tant canviar l’ imatge visual, així es pot tenir més clients potencials.